Najhracka.sk – recenzie a skúsenosti

Online hračkárstvo zákazníkom prináša bohaté portfólio populárnych, klasických i nových hračiek. Sám predajca avizuje, že potenciálnym kupujúcim prináša najlepšiu kvalitu za výhodné ceny. Pri hľadaní vhodnej hračky pre dieťa môžete vyberať z hračiek pre chlapcov, dievčatá alebo sa pozrieť do kategórie pre bábätká.

Stavebnice LEGO, figúrky, autodráhy, RC modely, detské zbrane alebo bábiky, hudobné nástroje, make-up sady, kreatívne darčeky či hry na profesie. Okrem hračiek pre najmenších obchod ponúka aj ďalšie príslušenstvo pre bábätká na kŕmenie, kúpanie alebo prebaľovanie. Sortiment je rozšírený o detské oblečenie, ale tiež o pomôcky a príslušenstvo pre mamičky.

Za pozitívum považujeme aj dobré hodnotenia na základe overených recenzií. Páči sa nám rýchla expedícia objednávok a ich doručenie. Overený e-shop zákazníkom umožňuje za objednaný tovar platiť viacerými spôsobmi, vrátane Apple Pay či Google Pay. Rovnako tak dáva predajca na výber z viacerých možností spôsobu doručenia – Zásielkovňa, parcelshopy aj kruriérske služby. Pri nákupe nad 60 eur zákazník získava dopravu zadarmo. Internetový obchod má prehľadnú kategorizáciu hračiek podľa druhu, veku i pohlavia.