Ok-hracky.sk – recenzie a skúsenosti

Predávajúci sa prioritne orientuje na širokú ponuku hračiek a hier pre deti. Spotrebitelia môžu v e-shope objaviť rozsiahlu ponuku LEGO stavebníc, interaktívne hračky, kreatívne hračky, spoločenské hry, magnetky pre malé deti, puzzle, karnevalové kostýmy, hračky pre najmenších a mnoho ďalšieho.

Okrem sveta hračiek poskytuje e-shop netradične aj doplnkové príslušenstvo pre dom a záhradu či autodoplnky alebo náradie do dielne.

Páči sa nám, že hračkárstvo ponúka kompletný sortiment stavebníc LEGO, ale aj ďalších hračiek pre dievčatá, chlapcov i najmenšie deti. Tovar je na webovej stránke obchodu tiež dobre kategorizovaný podľa druhu hračiek. Platba je možná viacerými dostupnými spôsobmi. Nechýba ani možnosť dobierky (+1,40 eura) či platby prevodom. Páči sa nám aj množstvo pozitívnych recenzií od spokojných zákazníkov. Obchod je tiež overený zákazníkmi (odznak Heureka.sk).

Doručenie zdarma zákazník môže získať až pri objednávke nad 140 eur, čo je oproti ostatnej konkurencii pomerne vysoký limit pre získanie tejto výhody. Cena za doručenie objednávky je flexibilná s ohľadom na jej sumu (pozn. nad 50 eur je cena 2,90 eura). Online hračkárstvo ok-hracky.sk neponúka možnosť doručiť objednávku na výdajné miesto alebo do balíkoboxu. Niekomu môže pri orientácii na webe chýbať kategorizácia hračiek podľa veku.

Doprava zadarmo nad 140 €
Kuriér na adresu od 2,90 € (nad 50 €)
Osobný odber nie
Parcelshop (GLS, SPS, DPD...) nie
Platobné brány PayU
Poplatok za dobierku 1,40 €
Google Pay nie
Hodnotenie na Heureka.sk 4,8
Priemerný čas dodania tovaru (v dňoch) 3,4
Kamenná predajňa nie
Vrátenie tovaru na kamennú predajňu nie
Vrátenie tovaru kuriérom -

Obchod disponuje stovkami pozitívnych recenzií od overených zákazníkov. Dôkazom toho je aj fakt, že viac ako 96 % zákazníkov odporúča nákup v e-shope ok-hracky.sk. Najčastejšie pozitívne hodnotia spotrebitelia rýchle doručenie a výhodné ceny. Pochvaľujú si aj výber a kvalitu tovaru. Nakupujúci oceňujú popisy produktov a reálne obrázky. Priemerná doba doručenia je 3,4 dňa, čo je v porovnaní s niektorou konkurenciou dlhšia doba dodania, no napriek tomu zákazníci sú s dobou doručenia spokojní. V pomere k objednávkam má obchod len zlomok negatívnych hodnotení. Tie súviseli s neskoršou dobou doručenia alebo doručením poškodeného tovaru. Ako dopadol váš nákup u tohto predajcu? Koľko trvalo doručenie? Prišiel tovar neporušený? Napíšte nám o svojej skúsenosti.

Ok-hracky.sk skúsenosti

Ok-hracky.sk recenzie