Nethracky.sk – recenzie a skúsenosti

Online hračkárstvo ponúka hračky od viac ako 200 rôznych výrobcov. Internetové hračkárstvo disponuje veľkým množstvom tovaru skladom, vďaka čomu dokáže tovar rýchlo expedovať. Sortiment hračiek je veľmi rozmanitý.

Nethracky.sk predáva hračky pre chlapcov, dievčatá, ale aj pre bábätká – hračky do vody, hrkálky, hryzadlá alebo rôzne stavebnice a vkladačky. Inak nechýbajú klasické hračky, ako figúrky a zvieratá, bábiky, domčeky pre bábiky, LEGO, magnetické stavebnice, autíčka, vláčiky alebo hračky inšpirované hrdinami/postavami z filmov a rozprávok. Portfólio produktov obsahuje tiež hračky do záhrady alebo športové potreby.

Dobrou vizitkou predajcu je veľké množstvo pozitívnych recenzií. Dostupné sú pre zákazníka viaceré frekventované spôsoby platby za objednávku. Doprava zadarmo je dostupná pri objednávke, ktorej výška je nad 85 eur. Veľmi chválime naozaj bohatý výber v sortimente hračiek od figúrok na hranie cez spoločenské hry až po LEGO stavebnice. Veľmi prehľadná je kategorizácia podľa výrobcov hračiek alebo obľúbených rozprávkových hrdinov, kde môže zákazník nájsť hračky s konkrétnym námetom (Superman, Frozen a iné). Spotrebiteľov tiež môže zaujať špeciálna sekcia akciového tovaru, kde nájdete mnohé hračky za bezkonkurenčne nízke ceny.