Pompo.sk – recenzie a skúsenosti

Hračkárstvo Pompo disponuje okrem online predaja hračiek aj kamennými predajňami. Na Slovensku má hračkárstvo 9 predajní. Predajca má za sebou dlhú tradíciu predaja hračiek. Vo svojej ponuka má obchodník množstvo produktov od viac ako 400 výrobcov. Hračkárstvo sa primárne zameriava na hračky pre chlapcov, dievčatá i pre bábätká.

Portfólio produktov zahŕňa autá, figúrky, RC modely, doskové hry, autodráhy alebo LEGO stavebnice pre chlapcov, bábiky, hry na profesie, kvízy, hlavolamy, hudobné nástroje či bábätká pre dievčatá. Takisto v ponuke Pompo.sk nájdete hračky na von, pieskoviská, trampolíny alebo šmykľavky. Ponuka je rozšírená o karnevalové doplnky, detské knihy, školské potreby či elektroniku a iný detský tovar.

Zákazník môže získať výhodu v podobe dopravy zadarmo pri objednávke nad 60 eur. Vďaka viacerým predajniam na území Slovenska môže spotrebiteľ využiť aj možnosť prevzatia si tovaru osobne, a to bez poplatku. Cenovo výhodná je oproti konkurentom možnosť nechať si doručiť objednaný tovar do Z-boxu alebo na výdajné miesto spoločnosti Zásielkovňa (2,82 eur). Pri úhrade sumy za objednávku si zákazník môže vybrať z veľkého množstva spôsobov platby.

Veľmi dobrá je takisto prehľadnosť webstránky a rozdelenie hračiek do kategórií podľa druhu, určenia či dokonca veku. Páči sa nám tiež, že predajca má k dispozícii virtuálny katalóg s aktuálnymi cenovými ponukami. Špeciálna sekcia II. akosť je tvorená produktami za zvýhodnené ceny z dôvodu poškodenia obalu. Hračky tak možno nakúpiť za zlomok ceny. Výhodnejšie cenové ponuky (VIP ceny) môžete získať aj vtedy, ak sa zaregistrujete a stanete členom Pompo klubu.