Pompomtoys.sk – recenzie a skúsenosti

Online hračkárstvo sa zameriava na predaj značkových hračiek a doplnkov pre deti a bábätká. Predajca sa prezentuje reálnymi skladovými zásobami širokého sortimentu hračiek pre deti.

Portfólio ponuky zahŕňa napríklad klasické hračky, ako figúrky postavičiek a hrdinov, bábiky, zvieratká, plyšové hračky, drevené hračky, LEGO stavebnice, doplnky pre bábiky, puzzle, kreatívne sady alebo náučné hry, ktoré rozvíjajú zmysly a schopnosti dieťaťa. Samostatná kategória je vytvorená pre maďarské hračky a hračky do záhrady – šmýkačky, pieskoviská či záhradné domčeky.

Veľmi oceňujeme množstvo pozitívnych recenzií na adresu predajcu a celkovú spokojnosť zákazníkov s obchodom. Nad 70 eur má kupujúci možnosť získať dopravu zadarmo. Bez poplatku je takisto osobný odber online objednávky priamo na predajni. V porovnaní s konkurenciou má e-shop takisto rýchle doručenie v priemere do 2 dní.

Za objednávku možno zaplatiť viacerými spôsobmi. Dostupná je dokonca platba cez PayPal. Na e-shope je k dispozícii veľké množstvo tovaru skladom. Samotná rozmanitá ponuka sa nám taktiež veľmi páči. Hračky sú prehľadne rozdelené do samostatných kategórií podľa druhu. Vyfiltrovať si taktiež možno hračky podľa veku, čo ocenia hlavne zákazníci, ktorí kupujú hračky pre najmenšie deti. Špecifickú sekciu má predajca aj pre hračky a hry s maďarskou jazykovou mutáciou.