Kralovstvo-hraciek.sk – recenzie a skúsenosti

Známe hračkárstvo disponuje online rozhraním, vďaka ktorému svojim zákazníkom prináša širokú ponuku sortimentu určeného nielen pre deti. Primárne kralovstvo-hraciek.sk ponúka množstvo hračiek a produktov pre deti. Od najmenších až po tie väčšie. Autá na ovládanie, elektrické autíčka, drevné hračky, hračky pre bábätká, bábiky, domčeky pre bábiky, hry na profesie, ale aj rozmernejší tovar, ako trampolíny alebo nábytok do detskej izby.

Súčasťou sortimentu sú aj školské batohy, tašky, bicykle, odrážadlá, kolieskové korčule alebo doplnkový tovar pre zimné športy. Ponuku predávajúci rozširuje o bazény, vírivky, záhradný nábytok alebo vybavenie pre psov.

Veľmi pozitívne vnímame recenzie a odporúčania množstva spokojných zákazníkov. Páči sa nám rozsiahla ponuka detského tovaru. Takisto kralovstvo-hraciek.sk ponúka pre online hračkárstvo aj menej štandardný doplnkový sortiment – záhradný nábytok, bazény alebo doplnky pre psov. V prípade, že využívate platobný systém PayPal, e-shop umožňuje realizovať platbu aj touto formou (pozn. výška doplatku pri tejto platobnej metóde sa odvíja od celkovej sumy objednávky). Osobný odber v kamennej predajni (Tvrdošín) je bez poplatku. Cena dopravy kuriérom na adresu sa odvíja od rozmerov a hmotnosti objednávky. Základná suma za doručenie na adresu je oproti konkurencii nižšia.