Rozumnehracky.sk – recenzie a skúsenosti

E-shop rozumnehracky.sk sa zameriava na predaj kvalitných a bezpečných hračiek pre dievčatá, chlapcov a najmenšie deti. V jeho ponuke sú rôzne edukačné hračky rozvíjajúce schopnosti a znalosti detí. Logické hračky, hlavolamy, spoločenské hry, grafomotorické hračky, kúzelné čítanie či kreatívne hračky a hry, ktoré u deti podporujú kreativitu a rozvíjajú zmysly.

Cieľom predajcu je ponúkať hračky, ktoré podporujú rozvoj dieťaťa a zároveň dieťa učia hravou formou. Ponuka obsahuje mnohé hračky vyrobené z prírodných materiálov (drevené hračky) alebo tiež hračky podľa Montessori.

Získanie dopravy zadarmo je možné pri objednávke nad 69 eur. Internetový obchod síce neprevádzkuje kamennú predajňu, no pre lokálnych zákazníkov je možný bezplatný osobný odber (Prievidza a Bojnice). Platbu je možné v e-shope realizovať viacerými spôsobmi. Páči sa nám rozmanitý sortiment hračiek pre rozvoj rôznych zručností a zmyslov u detí. Veľmi prehľadná je tiež kategorizácia hračiek podľa veku, určenia či účelu, čo uľahčuje potenciálnemu zákazníkovi výber. Predajca svoju ponuku a akcie aktívne komunikuje aj prostredníctvom sociálnych sietí.

Nákup v internetovom obchode rozumnehracky.sk je jednoduchý a bezpečný. Menším nedostatkom sú len obmedzené možnosti dopravy. Mimo spôsobu doručenia na adresu a osobného odberu v Bojniciach či Prievidzi neponúka predajca iné alternatívne spôsoby doručenia objednaného tovaru k zákazníkovi.

Doprava zadarmo nad 69 €
Kuriér na adresu 3,50 €
Osobný odber zadarmo
Parcelshop (GLS, SPS, DPD...) nie
Platobné brány GoPay
Poplatok za dobierku 1,00 €
Google Pay nie
Hodnotenie na Heureka.sk 4,8
Priemerný čas dodania tovaru (v dňoch) 2,8
Kamenná predajňa nie
Vrátenie tovaru na kamennú predajňu nie
Vrátenie tovaru kuriérom áno

Skúsenosti zákazníkov s týmto predajcom sú veľmi pozitívne. Celková spokojnosť s obchodom je podľa overených recenzií na portáli Heureka.sk 4,8 z 5 (11/2023). Na základe dotazníka spokojnosti nákup v e-shope rozumnehracky.sk odporúča až 99 % zákazníkov. O skvelom fungovaní e-shopu svedčia aj samotné pozitívne referencie. Najlepšie hodnotená je rýchlosť doručenia a skvelý výber tovaru – hračiek rôzneho druhu. Mnohí zákazníci chvália výber hračiek pre menšie i väčšie deti, ktoré sú zároveň vzdelávacie. Kupujúci sú spokojní s kvalitou tovaru, cenami a chvália aj prehľadný web. Negatívnych hodnotení ma predajca minimum, pričom šlo o prípady jednotlivcov súvisiace zvyčajne s neskorším doručením alebo nespokojnosťou s kvalitou hračky. Robili ste už nákup v tomto e-shope? Ako hodnotíte celý proces objednávania a doručenia? Ďakujeme za váš názor, ktorý môžete vyjadriť v diskusii pod článkom.

Rozumnehracky.sk skúsenosti

Rozumnehracky.sk recenzie