Rajhraciek.sk – recenzie a skúsenosti

Toto internetové hračkárstvo je rajom pre deti. V ponuke má predávajúci hračky pre chlapcov i dievčatá rôznych vekových skupín. Online hračkárstvo má naozaj široké produktové portfólio od LEGO stavebníc, bábik, figúrok cez spoločenské hry, hry na profesie až po vedecké hračky a kostýmy. Jednou z výhod obchodníka je, že disponuje aj kamennou predajňou.

Jeho sortiment obsahuje taktiež hračky na von, ako detské vozidlá, bicykle, trampolíny, odrážadlá, detské bazény alebo kolobežky. Pre najmenších má k dispozícii samostatnú sekciu, kde si rodiča môžu okrem hračiek zakúpiť napr. nočníky, detské autosedačky, dojčenské mlieko alebo iné potrebné vybavenie pre starostlivosť o deti.

Na online hračkárstve sa nám páči veľmi rozsiahla ponuka hračiek a skladové zásoby. Okrem toho však veľmi oceňujeme, že e-shop má samostatnú sekciu pre najmenších, ktorú mnohé konkurenčné hračkárstva nemajú. Tu nájdete rôzne príslušenstvo pre bábätká a malé deti od kočíkov až po dojčenské mlieko. Spotrebiteľ si môže nechať objednávku dopraviť na adresu, no takisto do najbližšieho parcelshopu, ktorý si zvolí pri objednávaní podľa lokality.

Uhradiť objednávku je možné aj cez platobné aplikácie Google Pay a Apple Pay. Rajhraciek.sk disponuje svojím vlastným vernostným bodovacím programom, pričom body možno podľa uváženia využiť pri nákupoch a získať tak zľavu na nákup. Navštíviť môžete aj ich kamennú predajňu. V prípade potreby vrátania tovaru alebo reklamácie je možné požiadavku riešiť teda aj osobne.