Mamido.sk – recenzie a skúsenosti

Internetový obchod Mamido.sk disponuje širokou ponukou detského tovaru. Najdôležitejšiu časť ponuky tvoria hračky pre deti – figúrky, RC modely na ovládanie, stavebnice, autodráhy, hry na profesie, doskové hry, logické hry, detské hudobné nástroje, autíčka, bábiky, kočíky pre bábiky, detské kuchynky a množstvo iných kategórií hračiek. Pre najmenších sú dostupné drevené či motorické hračky.

Sortiment pre bábätko obsahuje nočníky, hracie deky, chodítka, prebaľovacie podložky či ohrádky. V ponuke sú tiež samostatné kategórie pre doplnky do detskej izby, detský nábytok, záhradný nábytok, bazény, trampolíny, šmýkačky alebo nafukovacie člny.

Veľmi dobrá ponuka hračiek je silnou stránkou predajcu. Takisto sa nám páči prehľadný web, jednoduchá orientácia a kategorizácia hračiek do ďalších podkategórií. Kupujúci má na výber z viacerých možností platby, pričom nechýba ani možnosť platiť bežným prevodom alebo cez GooglePay. Reklamačný proces využíva automatizovaný systém Retino, čím je proces v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru zjednodušený a rýchlejší. E-shop disponuje aj aktívnym live chatom.

Dopravu zadarmo mamido.sk neponúka pri dosiahnutí žiadnej hodnoty objednávky. Väčšina konkurentov získanie tejto výhody pri nákupe nad určitú sumu štandardne ponúka. Základná cena doručenia kuriérom na adresu je o niečo vyššia ako u konkurentov. Oproti priemeru je takisto vyššia cena dopravy na výdajné miesto, do balíkoboxu alebo parcelshopu. V ponuke chýbajú stavebnice LEGO.

Doprava zadarmo nie
Kuriér na adresu od 4,49 €
Osobný odber nie
Zásielkovňa Z-box 3,99 €
Zásielkovňa výdajné miesto 3,99 €
Parcelshop (GLS, SPS, DPD...) 3,99 €
Platobné brány GoPay
Poplatok za dobierku 0,99 €
Google Pay áno
Hodnotenie na Heureka.sk 4,8
Priemerný čas dodania tovaru (v dňoch) 3
Online chat áno
Kamenná predajňa nie
Vrátenie tovaru na kamennú predajňu nie
Vrátenie tovaru kuriérom áno

Pochvalné recenzie sú výsledkom toho, že 93 % zákazníkov nákup na mamido.sk odporúča. Celková spokojnosť zákazníkov s obchodom je na základe overených recenzií 4,8 z 5. Zákazníci sú spokojní s krátkou dobou doručenia, zvyčajne do 3 dní. Pozitívne hodnotenia v recenziách zahŕňajú aj pochvalu za kvalitu predávaného tovaru, prehľadný web a príjemný prístup pracovníkov. Záporné hodnotenia avizujú horšiu komunikáciu v prípade reklamácie alebo neskoré doručenie tovaru, napriek garantovanému termínu dodania. Prebehol váš nákup v tomto obchode v poriadku? Aké produkty ste v obchode nakupovali? Dorazila objednávka v avizovanom termíne? Dajte nám vedieť, akí spokojní ste boli s týmto predajcom. Budeme radi za vaše komentáre a názory.

Mamido.sk skúsenosti

Mamido.sk recenzie